کد خبر: ۴۵۵۰
تاریخ انتشار: 26 دی - 1394 13:21
حجت الاسلام امین نیا:
مدیر مؤسسه راهبردی حق پژوهی گفت: پیام امام خمینی(ره) باید در حوزه های علمیه به عنوان فعالیت های فرهنگی ادامه یابد و امیدواریم منشور روحانیت روزی به یک واحد درسی در مدارس علمیه تبدیل شود.
حجت الاسلام مرتضی امین نیا ، فرقه نیوز ، حق پژوهی ، کارشناس مذهبی

به گزارش فرقه نیوز، حجت الاسلام مرتضی امین نیا، مدیر مؤسسه راهبردی حق پژوهی، در دومین همایش تحجر و اسلام آمریکایی، اظهار داشت: فعالیت مؤسسه راهبردی حقق پژوهی با همت بعضی از طلاب حوزه علمیه خراسان از سال 89 شروع به فعالیت کرد و امروز به عوان یک مرکز تخصصی برای نقد فرقه و ادیان و مذاهب محسوب می شود.

مدیر مؤسسه راهبردی حق پژوهی افزود: مؤسسه در فضای مجازی نیز با ایجاد سایت خبری تحلیلی فرقه نیوز، جایگاه خوبی در بین محققان فرق و ادیان پیدا کرده است و مخاطبان خاص خود را دارد.

حجت الاسلام امین نیا خاطر نشان کرد: منشور روحانیت مهم ترین پیام امام خمینی(ره) به حوزه های علمیه است که سه ماه قبل از ارتحال خود ایراد فرمودند ولی متأسفانه به دلیل سانسور این پیام، بسیاری از روحانیان و طلاب ما از آن اطلاعی ندارند.

وی تصریح کرد: امسال با تلاش و حمایت شورای مدیریت حوزه علمیه و مطالبه ای که مدیر اجرایی حوزه داشتند و نیز حمایت سازمان هایی مانند؛ سازمان تبلیغات، معاونت حوزه های علمیه، شهرداری، سازمان بسیج رسانه، سازمان بسیج هنرمندان و دیگر ارگان ها سبب شد این همایش با شکوه تر برگزار شود.

مدیر مؤسسه راهبردی حق پژوهی اظهار داشت: پیام امام خمینی(ره) باید در حوزه های علمیه به عنوان فعالیت های فرهنگی ادامه یابد و امیدواریم منشور روحانیت روزی به یک واحد درسی در مدارس علمیه تبدیل شود.

گفتنی است این همایش شب گذشته با سخنرانی آیت الله علم الهدی، امام جمعه مشهد در محل تالار نور مشهد آغاز شد و تا پنجم اسفند ماه با سخنرانی حجت الاسلام اکبری آهنگر و آیت الله اراکی ادامه دارد.

 

ارسال به دوستان
نسخه چاپی
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر: