کد خبر: ۴۵۵۷
تاریخ انتشار: 26 دی - 1394 13:21
یکی از سران انجمن حجتیه در مناظره ای زنده با حجت الاسلام اکبری آهنگر که در دومین شب همایش ملی تحجر و اسلام آمریکایی برگزار شد شکست خورد.
مناظره - همایش - تحجر - انجمن حجتیه - اکبری آهنگر

به گزارش خبرنگار فرقه نیوز از مشهد، دومین شب از همایش ملی تحجر و اسلام آمریکایی با حاشیه های جالبی همراه بود.

در این همایش حجت الاسلام امین نیا مدیر موسسه راهبردی حق پژوهی و حجت الاسلام اکبری آهنگر کارشناس و پژوهشگر حوزه نقد و بررسی جریان انحرافی حجتیه به سخنرانی پرداختند.

پس از گذشت سی دقیقه از سخنرانی حجت الاسلام اکبری آهنگر یکی از سران انجمن حجتیه با حضور در سالن همایش، خواستار مناظره با وی شد.

حجت الاسلام اکبری آهنگر پس از کسب اجازه از مسئولین برگزار کننده همایش موافقت خود را برای برگزاری این مناظره اعلام کرد.

در این مناظره داغ که دو ساعت به طول انجامید حجت الاسلام اکبری آهنگر با ارائه مستندات قوی، پاسخ شبهات این عضو رسمی انجمن حجتیه را داد.

این عضو رسمی انجمن حجتیه که نتوانست پاسخ درست و قابل قبولی در مقابل مستندات ارائه شده بدهد با اتلاف وقت و پراکنده کردن بحث سعی بر تبلیغ این جریان انحرافی و فرار از مناظره داشت.

گفتنی است در قسمتی از مناظره، این عضو رسمی انجمن حجتیه در پاسخ به سوال حجت الاسلام اکبری آهنگر که گفت: آیا انجمن حجتیه هم اکنون فعال است یا خیر؟  به صراحت گفت:  بله انجمن حجتیه هم اکنون در حال فعالیت است.

ارسال به دوستان
نسخه چاپی
اخبار مرتبط
نظر کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۵
غیر قابل انتشار: ۰
مهران
Iran, Islamic Republic of
20:08 - 1393/12/06
25
6
بنده در این جلسه حضور داشتم و از نزدیک شاهد صحبتهای تبلیغی این فرد به نفع انجمن منحرف حجتیه بودم و با اسنادی که آقای اکبری آهنگر درخصوص همکاری انجمن با ساواک و مخالفت رهبر انجمن با انقلاب و حکومت در زمان غیبت که ازمتن سخنرانی حلبی برداشته بود ناقوس رسوایی انجمن و طرفداران منحرفش بلند شده است.
همت
Iran, Islamic Republic of
00:29 - 1393/12/07
1
21
دوست عزیز , این چه وضع خبر دادنه آخه. خب این سرانی که شما می گید کیه ؟ اسمش چیه؟سابقش چیه؟ توی مناظره چه چیز هایی گفته شده؟ سندش کجاست؟ فایل مناظره پس کو؟
لطفا مستند صحبت کنید.
محمد
Iran, Islamic Republic of
19:20 - 1393/12/10
2
18
با سلام
لطفا متن مناظره و ادله طرفین را ارایه فرمایید چون به نظر می رسد که برخی مراجع از فعالیت این انجمن ابراز رضایت دارند
تشکر
یداله
Iran, Islamic Republic of
16:36 - 1393/12/17
0
9
باسلام، چون این مناظره بهترین فرصت برای شناخت انجمن حجتیه در اذهان عمومی می باشد لذا تقاضا داریم متن یا فیلم مناظره را دسترس قرار دهید.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار