کد خبر: ۱۴۴۰۷
تاریخ انتشار: 07 مهر - 1395 03:41
نماینده ولی‌فقیه در سپاه لرستان:
نماینده ولی‌فقیه در سپاه لرستان گفت: مساجد و تکایا در معرض نفوذ تشیع لندنی است.

به گزارش  فرقه نیوز و به نقل از  ایسنا منطقه لرستان، حجت‌الاسلام جلیلیان در همایش بزرگ «طلایه‌داران تبلیغ» که در سالن اجتماعات جهاد کشاورزی لرستان برگزار شد، اظهار کرد: دو عامل مهم در قیام امام حسین(ع) تاثیرگذار بودند یکی عامل خون و دیگری عامل زبان بود. 

وی با بیان اینکه انقلاب فرهنگی حضرت امام حسین(ع) با قیام به سیف یا قیام با شمشیر شروع شد و ادامه آن با قیام لسانی تکمیل شد، اضافه کرد: نقش حضرت زینب و حضرت امام سجاد(ع) به‌عنوان مبلغان قیام عاشورا بیانگر اهمیت کار روحانیون است. 

جلیلیان با اشاره به اینکه جنگ با دشمن تمام نشده است و هنوز ادامه دارد، افزود: جهاد کبیر، داشتن روحیه استکبارستیزی و نه گفتن به استکبار است فرهنگ ما فرهنگ قرآن است که در آن جهاد کبیر و نه گفتن به دشمن مطرح شده است. 

نماینده ولی‌فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان ادامه داد: تشیعی  که در لندن سرچشمه می‌گیرد خطرناک‌تر از داعش و فرقه‌های انحرافی است زیرا  آنچه تشیع لندنی به‌دنبال آن است مخالفت با ولایت است.

وی با بیان اینکه تشیع لندنی از همان اوایل انقلاب با حضرت امام خمینی(ره)، شهید مطهری، آیت‌الله مکارم شیرازی و رهبر معظم انقلاب مخالف بود، گفت: یکی‌از مهمترین جاهایی که تشیع لندنی به‌دنبال نفوذ در آن است مساجد و تکایا هستند لذا روحانیون باید در این زمینه با دقت و حساسیت برخورد کنند. 

ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار