کد خبر: ۱۵۷۱۴
تاریخ انتشار: 24 خرداد - 1396 15:08
آیت الله صدیقی:
امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه ولایت فقیه در عصر غیبت، بلندگوی اهل بیت است، گفت: عاملان به این علم با اعتقادی راسخ پشت سر ولایت فقیه حرکت کرده و از اوامر ایشان اطاعت می‌کنند.
به گزارش فرقه نیوز؛ آیت‌الله کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران شب گذشته در مراسمی که به مناسبت ایام ماه مبارک رمضان که به همت هیأت رزمندگان غرب تهران در مهدیه امام حسن مجتبی(ع) برگزار شد، گفت: زیارت جامعه کبیره معرف مقام و ترسیم کننده سیمای نورانی و الهی امامت است.

وی افزود: لازم است این زیارتنامه شریف به عنوان یک سرفصل در حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌های کشور به صورت جدی مورد تدریس و بررسی قرار بگیرد چرا که این دعا یک مجموعه امام شناسی کامل است.


آیت الله صدیقی با تأکید بر اینکه حضرات معصومین(ع) خط مستقیم هدایت هستند، ابراز کرد: نتیجه خروج از این خط نابودی و سرگردانی بشر است، زندگی پاک و نجات از آتش دوزخ در گرو اطاعت از اوامر و نواهی ائمه اطهار(ع) است.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه امام زمان(عج) در همه عرصه‌ها مسلمانان را یاری می‌دهند، اظهار داشت: حضرت ملازمانی دارند که در رفع مشکلات و دفع فتنه‌ها مسلمانان را یاری می‌کنند. پیروزی انقلاب اسلامی در 8 سال دفاع مقدس و خنثی شدن فتنه کور فتنه گران منافق در سال 88 همه و همه عنایت و الطاف امام عصر(عج) بود.

وی با تأکید براینکه جامعه کبیره کلید ارتباطی با امام زمان(عج) است، گفت: زیارت جامعه کبیره وظیفه و رسالت انسان را در ابعاد مختلف زندگی به او متذکر می‌شود.

آیت الله صدیقی ادامه داد: امامان معصوم(ع) مرجعی برای دریافت سبک زندگی و مرکزی برای آموزش فضائل اخلاقی و هشداری برای رذائل اخلاقی هستند شناخت و کسب اعتقاد و اندیشه صحیح تنها با وجود آنان میسر خواهد بود.

امام جمعه موقت تهران درباره اینکه زیارت جامعه محل تلاقی انسان با ائمه معصومی(ع) است، عنوان کرد: ائمه اطهار(ع) سراسر حق هستند و سکولار آنانی بودند که حق را خانه نشین کردند؛ امروز رهبر معظم انقلاب بلندگوی اهل بیت(ع) است کسی که عامل به علم باشد پشت سر ولایت فقیه حرکت کرده و از اوامر ایشان اطاعت می‌کند.

وی در پایان با اشاره به اینکه برخی افراد با وجود داشتن علم الهامی و عرشی بنده هستند، گفت: رهبر معظم انقلاب بنده هستند، منیت و جاه طلبی در وجود ایشان معنا ندارد معظم له خود را مدیون انقلاب می‌دانند جاه طلبی و رسیدن به ریاست از خصوصیات و ویژگی‌های انسان‌های سکولار است./رسا

ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار