کد خبر: ۱۶۱۸۶
تاریخ انتشار: 21 فروردين - 1397 09:29
یکی از شگردهای تکرار انقلاب جنسی در ایران، فرقه ها و جریانات معنوی و عرفان های نوظهور است. بسیاری از این فرقه ها با هماهنگی کامل، دست به تخریب مفاهیمی از قبیل: خانواده، حق طلاق، اجازه شوهر، حقوق زنان، حجاب، روابط نامشروع و ...

به گزارش فرقه نیوز؛ شهوت و مباحث شهوانی و ارتباط خارج از چهارچوب و قاعده زن و مرد در طول تاریخ همواره مورد توجه جریان شیطان بوده و هست. این مسیر بسیار جذاب و لغزنده است و افراد بسیاری گرفتار آن می شوند. از این رو رهبران فرقه های انحرافی برای جذب مخاطب از این شگرد استفاده زیادی می کنند. راجنیش اوشو به عنوان رهبر فرقه معنوی هندی، یکی از سردمداران این تفکر است. او کتابی با عنوان از سکس تا فرا آگاهی می نویسد و روابط نا مشروع زن و مرد را تئوریزه کرده آن را تنها راه رسیدن به قدرت معنوی می داند.

انقلاب جنسی ابتدا در آمریکا شکل گرفت و البته علل و عوامل متعددی داشت، اما اگر این انقلاب بخواهد در سایر نقاط جهان تکرار شود نیاز به مولفه های متفاوتی است، باید بر اساس فرهنگ و آداب رسوم هر منطقه و کشور، متفاوت باشد. کشور ایران یکی از معدود کشورهایی است که از معنویت راستین و زلال برخوردار است، مردم ایران، با قرآن، نهج البلاغه، صحیفه سجادیه، اهل بیت علیهم السلام، سعدی، حافظ، مولوی، حشر و نشر دارند. از این رو یکی از شگردهای تکرار انقلاب جنسی در ایران، فرقه ها و جریانات معنوی و عرفان های نوظهور است.

بسیاری از این فرقه ها با هماهنگی کامل، دست به تخریب مفاهیمی از قبیل: خانواده، حق طلاق، اجازه شوهر، حقوق زنان، حجاب، روابط نامشروع و ... زده اند و هر روز با برگذاری کلاس های زیر زمینی، ایجاد کانال های مجازی، تألیف کتاب، ساخت انیمیشن، فیلم و... اندیشه ها و افکار خود را به خورد مردم می دهند.

یکی از راهکارهای فرقه ها برای رسیدن به اهدافشان، تولید و انتشار آمار غلط و نادرست از نابسامانی های اجتماعی در ایران است. پایین آمدن سن طلاق، ارتباطات نامشروع فراوان، فراگیر شدن فساد، دین گریزی، ناکارآمدی دین اسلام، از مواردی است که همواره فرقه ها آمارهای غلط درباره آنها منتشر می کنند.

بر اساس گزارشات مردمی، دوره ها و کلاس های معنوی با عنوان، راهکارهای شاد زیستن، زندگی روئیایی، موفقیت های زود بازده، اسرار کوانتومی در زندگی افراد، قانون راز، چگونه دیگران را به خود جذب کنیم، روابط عمومی موفق، و... در جاهای مختلف به صورت مخفیانه برگزار می شود و در آن از موضوعاتی سخن گفته می شود که مخاطب بعد از مدتی نسبت به برخی آموزه های دینی بی اعتماد شده و آنها را کنار گذاشته مطیع رهبر و لیدر گروه می گردد.

این فرقه ها تا جایی پیش می روند که نهاد خانواده را از هم می پاشند و روابط نامشروع را به بهانه رسیدن به معنویت جایگزین آن می کنند. فرقه ها به مخاطبانشان به نوعی القا می کنند که خانواده مانع راه کمال است و تا زمانی که گرفتار چهارچوب های دینی و خانوادگی باشید، نخواهید توانست به معنویت برسید.

این فرقه ها خارج شدن زن از زیر سلطه مرد را تبلیغ می کنند و در نهایت می خواهند به انقلاب جنسی مد نظر خودشان برسند.

ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار