کد خبر: ۱۷۴۶۹
تاریخ انتشار: 25 شهريور - 1400 03:53
درست یک سال پیش بود که با اجرای حکم قصاص نوید افکاری، رسانه های غربی فشارهای زیادی بر افکار عمومی جامعه ایجاد کردند تا جایی که این حکم منجر به تحریم بیشتر توسط آمریکا بر ملت و مردم شریف ایران شد.
به گزارش فرقه نیوز، حکم قصاص نوید افکاری اجرا شد اما طبق اقرار و شواهد متقن؛ قصاصی که بر اساس قوانین اسلامی و احکام اسلام بوده، اما این سوال در ذهن ایجاد می شود که پس چگونه طاهری که مدعی معرفی عرفان اسلامی است، به راحتی این حکم را نقض می‌کند و علیه این حکم در راستای اهداف استکباری علیه نظام ایران سخن می‌گوید؟

چرا طاهری در اعتراض به کشتار مردم فلسطین، یمن و دیگر مظلومین جهان سخن نمی‌گوید؟ یا حتی چرا او این همه کشتار را محکوم و به نظام‌های آمریکا و اسرائیل و دیگر ایادی آن‌ها اعتراض نمی‌کند؟/ تلاشی نافرجام برای زنده نگه‌داشتن پرونده نوید افکاری یکی از کسانی که به حمایت از این قاتل سعی در تخریب نظام جمهوری اسلامی ایران داشته، محمدعلی طاهری؛ سرکرده فراری فرقه عرفان حلقه است. طاهری با پیام‌هایی این قاتل را شهید خوانده و او را مبارزی بی‌گناه معرفی کرده است.

طاهری اینبار هم با حقد و کینه‌ای که به نظام مقدس ایران داشته و دارد، سعی کرده است با تکرار سناریوهای کشته‌سازی معاندین آن چهره عرفان شیطانی مکتب خود را به نمایش بگذارد.


اقرار به قتل
«من او را با چاقو زدم، به سمت بالاتنه ضربه‌ای زدم ولی چون هوا خیلی تاریک بود نفهمیدم به کجایش اصابت کرد.» این تنها بخشی از اقرارهای نوید افکاری در مورد قتل مرحوم حسن ترکمان است که در صفحات 215 تا 228 پرونده قضایی خود با صراحت و با دست‌خط خود به تمام جزئیات پرداخته و انجام قتل اعتراف و زیر آن‌ها را امضا کرده است. وی در جای دیگر می‌گوید: «جوری زدم که به من گفتند ترکمان را سلاخی کردی.»

این شبهه ایجاد شده که این اعترافات زیر شکنجه رخ داده است اما شواهد و قرائن زیادی وجود دارد که بر اعتراف نوید افکاری به قتل مرحوم حسن ترکمان مهر صحت می‌گذارد؛ نخستت این‌که طبق رصد، آنتن‌دهی خط موبایل نوید افکاری در ساعت 23:24 دقیقه روز 11 مرداد 1397 یعنی لحظه حادثه، در مکان واقعه جُرم حضور داشته است.

همچنین اظهارات دوستان و مطلعین در این پرونده که وی قبل از دستگیری واقعه قتل را برای آن‌ها تعریف کرده، دلیلی دیگر بر صحت اقدام او است.

لذا با توجه به استنادات دادگاه، رأی به قتل عمد وی داده شد که با توجه به درخواست اولیاء دم مبنی بر قصاص، حکم قصاص «نوید افکاری» در روز 22 شهریور 1399 اجرا شد.






انتهای پیام/



منبع: ادیان نت
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
اخبار مرتبط
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار