کد خبر: ۱۷۶۴۹
تاریخ انتشار: 07 بهمن - 1400 09:09
پایگاه خبری محبت نیوز وابسته به مسیحیت صهیونیستی مدعی شد در گزارشی که سازمانهای «ماده ۱۸»، «درهای باز»، «سی اس دبلیو» و «ام ای سی» تهیه‌کنندگان آن هستند، در سال ۲۰۲۱، 30 نوکیش مسیحی در ایران با اتهاماتی «مربوط به باور دینی و فعالیت مسالمت‌آمیز عقیدتی» به زندان و تبعید محکوم شدند.
به گزارش فرقه نیوز، پایگاه خبری محبت نیوز وابسته به مسیحیت صهیونیستی مدعی شد در گزارشی که سازمانهای «ماده ۱۸»، «درهای باز»، «سی اس دبلیو» و «ام ای سی» تهیه‌کنندگان آن هستند، در سال ۲۰۲۱، 30 نوکیش مسیحی  در ایران با اتهاماتی «مربوط به باور دینی و فعالیت مسالمت‌آمیز عقیدتی» به زندان و تبعید محکوم شدند.


این ادعا در حالی است که ارامنه و مسیحیان در کشور به صورت آزادانه زندگی می کنند و در مجلس شورای اسلامی هم نماینده ویژه دارند. 

در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر رعایت حقوق اقلیت های دینی از جمله ارامنه و مسیحیان کشور تاکید شده است و مسیحی بودن در ایران اسلامی جرم نیست.

 با این وجود رسانه های معاند با استفاده از این کلیدواژه و ساخت اخبار جعلی سعی بر فشار حداکثری سازمان های حقوق بشری علیه ایران را دارند.

در ایران افرادی دستگیر می شوند که به بهانه مسیحی گری، به جاسوسی و یا اقدام علیه امنیت ملی می پردازند.کشیش سعید عابدینی از افرادی است که با ادعای مسیحی گری به جاسوسی بر علیه ایران اسلامی می پرداخت و اکنون ارتباطات نزدیکی با منافقین و دشمنان ایران دارد. 

گفتنی است چندی پیش رسانه های معاند فردی که به علت کلاهبرداری در زندان بود را فردی آزادی خواه معرفی کرده و جرم او را مسیحی بودن عنوان کرده اند.


انتهای پیام/




ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار