کد خبر: ۱۷۷۱۳
تاریخ انتشار: 12 اسفند - 1400 14:17
اهمیت تضعیف جایگاه ولایت فقیه در فرقه‌های انحرافی به گونه‌ای است که اگر فعالیت آشکار و پنهان مصطفی آزمایش در فضای مجازی مورد بررسی قرار گیرد، شاید اغراق نباشد اگر بگوییم فعالیت وی مثل حلقه‌های یک زنجیر، مرتبط باهم در راه تضعیف بزرگترین عامل پیروزی و‌ایستادگی انقلاب یعنی همان ولایت فقیه است.
تفکر باطل صوفیه با بهره‌گیری از وضعیت نامناسب اجتماعی همواره پیروانی را اطراف خود جمع می‌کند و آن‌ها را به ضلالت و گمراهی می‌کشاند. بزرگان صوفیه با وجود اینکه از همان آغاز فعالیت خود مورد انتقاد ائمه معصومین و بزرگان دین قرار گرفتند، در سایه حمایت حکام نامشروع و سرویس‌های جاسوسی به حیات خود ادامه دادند تا شاهد ارائه تفکرات متناقض و تلفیقی توسط سرکردگان آن باشیم.

برای اثبات دور باطل صوفیه و نجات افراد جذب شده ابتدا باید اسلام راستین و صراط مستقیم را درست به آن‌ها معرفی کنیم تا بتوانیم با اثبات تناقض و تلفیقی بودن تفکرات بزرگان صوفیه مهر تأیید به خودساختگی بودن سلوک پوشالی آنها‌زده و باعث هدایت جویندگان حقیقت شویم.



مصطفی آزمایش چهره حاشیه ساز فرقه صوفیه گنابادیه بعد از تخته شدن کلاس‌های تفسیر قرآنش که کلاً با تفسیر به رأی همراه بود، تلاش کرد به بحث ولایت فقیه خدشه وارد کند زیرا اربابان وی به خوبی می‌دانند که ولایت فقیه رمز پیروزی و ماندگاری انقلاب اسلامی است و باید جایگاه ولایت فقیه را به طریق مختلف تضعیف کنند.

آن‌ها از همان آغاز فهمیدند که بزرگ‌ترین رمز پیروزی و شکست‌ناپذیری ملت شریف ایران اعتقاد به ولایت فقیه و وجود یک ولی‌فقیه مقتدر و مقبول است، به همین خاطر به صورت مستقیم و غیرمستقیم به تخریب جایگاه ولی فقیه پرداختند تا نسل آینده صوفیه به یک لشکر پیاده نظام برای تحقق اهداف غرب تبدیل شود.

اهمیت تضعیف جایگاه ولایت فقیه در فرقه‌های انحرافی به گونه‌ای است که اگر فعالیت آشکار و پنهان مصطفی آزمایش در فضای مجازی مورد بررسی قرار گیرد، شاید اغراق نباشد اگر بگوییم فعالیت وی مثل حلقه‌های یک زنجیر، مرتبط باهم در راه تضعیف بزرگترین عامل پیروزی و‌ایستادگی انقلاب یعنی همان ولایت فقیه است.

مصطفی آزمایش با دراختیار داشتن رسانه در ابتدا به سراغ کسانی می‌رود که به جهات خاص، اصل این مبنا را تضعیف می‌کنند و در مناسبت‌های مختلف طی گفتگو با زندانیان سیاسی و افراد خاص مانند منتظری و امثال وی، شاهد اوج تخریب جایگاه ولایت فقیه به صورت مستقیم هستیم غافل از آنکه یوسف مردانی یکی از بزرگان صوفیه گنابادیه برخلاف مصطفی آزمایش به تعریف و تمجید از ولایت فقیه می‌پردازد و خواستار اطلاعت دراویش از حاکم فقیه است تا شاهد تناقض شدید این فرقه التقاطی باشیم.

ریشه‌یابی جریانسازی ماذون مطرود در‌اندیشکده چتم هاوس دیده می‌شود. این‌اندیشکده یکی از مهمترین‌اندیشکده سیاست خارجی روباه پیر است که در ارائه راهبرد‌ها و چشم انداز‌های خود تضعیف جایگاه ولایت فقیه را در دستور کار خود قرار داده و با نفوذ تلاش می‌کند در باور‌ها و نگرش‌های مردم ایران تغییر ایجاد کند.

اندیشکده چتم هاوس به خوبی می‌داند که جریان تخریب و تضعیف ولایت فقیه توسط فرقه‌های انحرافی سابقه بس طولانی در میان دشمنان حق و حقیقت دارد زیرا آن‌ها به خوبی می‌دانند که راه نفوذ در جامعه، از رهگذر رهبر جامعه است و بزرگترین مانع نفوذ دشمنان، رهبر جامعه و هدایت های دشمن شکنانه اوست، از این روی به شدت روی آن حساسیت نشان می‌دهند.

باتوجه به مطالب فوق خطر فرقه‌های انحرافی به خوبی مشخص خواهد شد زیرا مهمترین خطر آن‌ها متوجه مفهوم دین است و بزرگان صوفیه با تناقضات و سلیقه‌ای عمل کردن به خود محوری پرداخته و بزرگترین ضربه را بر کیفیت تدین وارد می‌آورند. عرفان‌های وارداتی مصطفی آزمایش که زادگاه آن اندیشکده چتم هاوس است، اکنون به سوی تفکرات سنتی دراویش در حال نفوذ می باشد تا شاهد توجیه تفسیر آزاد متون دینی، اشاعه‌ی مناسک و شعایر خالی از معنا و مفهوم، تهی نمودن فقرا از بینش‌های انقلابی، القای آرا و طرح‌های خود( مستقیم یا غیر مستقیم) ایجاد بلوا و جنجال تبلیغاتی و رسانه‌ای و دور شدن از عمق و ژرفای دین و انقلاب می‌باشند.


انتهای پیام/

ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار