کد خبر: ۱۷۷۱۶
تاریخ انتشار: 23 اسفند - 1400 22:27
اوج آزادی در فضای مجازی ایران را میتوان در بستر شرمان بهشتی همسر کشف حجاب کرده قطب شاخه جدید فرقه گنابادیه تجربه کرد که هر چه میخواهد می گوید. بروزترین شاهد مثال پروژه پرسش و پاسخ خیالی روز گذشته شرمان در ارتباط با فوت اقطاب است که به صورت ساختگی برای القاء تفکرات شاخه جدید فرقه صوفیه گنابادیه صورت گرفته است.
به گزارش فرقه نیوز-بخش صوفیه و دراویش، با یک بررسی کوچک به راحتی متوجه خواهید شد آزادانه ترین و کم ریسک ترین و لذتبخش ترین فعالیت دنیا آن هم بدون هزینه، فعالیت رسانه ای در فضای مجازی ایران است.

اوج آزادی در فضای مجازی ایران را میتوان در بستر شرمان بهشتی همسر کشف حجاب کرده قطب شاخه جدید فرقه گنابادیه تجربه کرد که هر چه میخواهد می گوید. از هر جا، به هر شیوه ای، بدون رعایت هیچ خط قرمزِ سیاسی، اخلاقی و حتی درون فرقه ای!

فعالیت شرمان بهشتی یکی از کم ریسک ترین و پردرآمدترین فعالیت های موجود در اینستاگرام است که بدون اثرگذاری برای دریافت پول کنتور می اندازد و هرچه هم می گوید، کسی نیست به او بگوید بالای چشمت ابروست!



اما  لذتبخش بودن فعالیت وی از این جهت است که بابت نشر منویاتش برعلیه بزرگان فرقه گنابادیه و عقده گشایی هر چند فحاشی باشد باز هم افرادی هستند که برایش سوت و کف و هورا می کشند و تشویقش کنند به گستاخی های بیشتر!

 بروزترین شاهد مثالی که میتوان برای این ادعا زد پروژه پرسش و پاسخ خیالی روز گذشته شرمان در ارتباط با فوت اقطاب است که به صورت ساختگی برای القاء تفکرات شاخه جدید فرقه صوفیه گنابادیه صورت گرفته است.

از روز گذشته تا به امروز شاخه جدید فرقه صوفیه گنابادیه با جریانسازی خود همه چیز را در افکارعمومی دراویش لگدمال کردند و پس از آن با بر ملا شدن حقیقت، بدون پرداخت هیچ هزینه ای در پی طراحی پروژه دیگری رفتند!

اتفاقات روز گذشته و امروز فضای مجازی حاکم بر فرقه صوفیه گنابادیه و شاخه های مختلف آن ثابت کرد بی ارزش ترین، بی اهمیت ترین و بی مقدارترین دارایی دنیا، افکار پیروان فرقه گنابادیه در فضای مجازی است که هر روز توسط شخص یا گروهی به سمتی هدایت می شود.

در فضای حاکم در فرقه هزارشاخه گنابادیه هر فردی به خود اجازه میدهد از دروغ، تهمت، کذب، فحش و اراجیفی را که مایل باشد را بواسطه بستر بدون ریسک و هزینه فضای مجازی به افکار دراویش تزریق کند و پس از اثبات خلاف واقع بودن اکاذیبش، بدون کوچکترین عذرخواهی و هزینه ای در پی طراحی دروغ، تهمت، فحش و اراجیفی دیگر برود!

اگر بخواهیم ریشه این واقعیت تلخ را معرفی کنیم باید بگوییم ردای قطبیت و به دست گرفتن قدرت و ثروت است. چرا که عشریه فقرا و موقوفات این فرقه به حدی است که بتوان سالیان سال تا هفت پشت هر شاخه ای را تامین کند.


انتهای پیام/
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نام:
ایمیل:
* نظر: