کد خبر: ۱۷۷۲۴
تاریخ انتشار: 17 ارديبهشت - 1401 13:23
اختصاصی
بهائیت که همواره بقای خود را در گروی تکیه زدن به استعمارگران می داند؛ پس از شوروی، بریتانیا و امریکا در این روزگار رژیمی را به عنوان پشتیبان انتخاب کرده است که چیزی تا پایان عمرش باقی نمانده
به گزارش فرقه نیوز:
"ما متعهد هستیم و بار دیگر این تعهد را می دهیم که مکان های مقدس بهائی را حفظ کنیم!" 
این جمله بخشی از گفته های یائیر لاپید وزیر امور خارجه رژیم غاصب اسرائیل در سخنرانی تصویری به کنفرانس صدمین سالمرگ عبدالبهاء است که در شهر حیفای فلسطین اشغالی برگزار شده است.
پیامی کوتاه که سخن از رابطه ای طولانی و عمیق به میان می آورد.
رابطه ای که شروع و استمرار آن را بیوه شوقی افندی با مثالی به خوبی روشن ساخت و اکنون که بیش از چند دهه از آن می گذرد نشانه ها و قرینه های بسیاری برای آن می توان اقامه نمود.
این کنفرانس که در شهر حیفای فلسطین اشغالی برگزار شده است میزبان بسیاری از بهائیان سراسر جهان بوده و افرادی همچون رئیس جمهور و وزیر امور خارجه رژیم اشغالگر قدس به صورت تصویری و همچنین شهردار حیفا به صورت حضوری در آن سخنرانی نموده اند.
در پست دیگری (http://ferghenews.com/fa/news/17722) به گوشه ای از مطالب اسحاق هرتزوگ پرداختیم اما در این مطلب نگاهی به مطالب ارائه شده توسط یائیر صهیونیسم خواهیم داشت.
وی در قسمت اول صحبت هایش اینگونه می گوید: «دوستان عزیز ارتباط بین دین بهائی و اسرائیل و دین یهود فقط فیزیکی نیست، مثل ما، مکان های مقدس شما هم در اسرائیل است. سرزمین مقدس ما خانه ای است که مکان های مقدس شما در آن قرار دارد اما علاوه بر این ارتباط مکانی مشترکِ ما، یک ارتباط ارزشمند و پایه ای دیگر هم داریم ما ارزش های مبنایی را به اشتراک می گذاریم که جامعه ما و دین! خاص و منحصر به فرد شما را شامل می شود.»
وزیر امور خارجه اسرائیل در پیام تصویری اش به کنفرانس صدمین سالمرگ عبدالبهاء اینگونه پرده از اسرار میان تشکیلات بهائیت و رژیم غاصب اسرائیل بر می دارد که: «ما متعهد هستیم و بار دیگر این تعهد را می دهیم که مکان های مقدس بهائی را حفظ کنیم...»
بهائیت که همواره بقای خود را در گروی تکیه زدن به استعمارگران می داند؛ پس از شوروی، بریتانیا و امریکا در این روزگار رژیمی را به عنوان پشتیبان انتخاب کرده است که چیزی تا پایان عمرش باقی نمانده و امید است با پایان رژیم منحوس اسرائیل دیگر وابستگانش همچون تشکیلات بهائیت نیز به زباله دان تاریخ بپیوندند.
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار