کد خبر: ۱۷۸۰۶
تاریخ انتشار: 06 شهريور - 1401 13:32
اعتقادات عجیب مسیحیان در روزگار معاصر بیش از همیشه ضعف آنها را نمایان ساخته و تضاد آنها با عقل و منطق و ارائه تصویری غیرعقلایی و ناپسند از خدا و انسان را نشان می دهد.
به گزارش فرقه نیوز؛ اعتقادات عجیب مسیحیان در روزگار معاصر بیش از همیشه ضعف آنها را نمایان ساخته و تضاد آنها با عقل و منطق و ارائه تصویری غیرعقلایی و ناپسند از خدا و انسان را نشان می دهد.

خدا دانستن  حضرت عیسی و قائل شدن الوهیت برای ایشان، اعتقاد به تثلیث و آموزه فدا، نمونه ای از این اعتقادات ضد عقلی است که مسیحیت تبلیغی کمتر به آن می پردازد و سعی می کند با استفاده از تعابیری مانند محبت خداوند، نجات با خون عیسی، فیض خداوند، صلیب عیسی و... مخاطبان را جذب نماید.



بخشیده شدن انسانها بخاطر مرگ و خون عیسی (ع) یکی از تامل برانگیز ترین این اعتقادات است. در حقیقت مسیحیان معتقد اند که عیسی خدایی است که بخاطر نجات بشر از گناه اولیه و گناه آلود بودن انسان به زمین آمده و با درد و رنج بر صلیب رفته تا بدین وسیله قربانی گناه انسانها شود و گناه انسانها - گناه اولیه- بخشیده شود!

در آموزه های مسیحیت تحریف شده هیچ انسانی لیاقت فدا شدن ندارد؛ چرا که همه انسانها بخاطر گناه اولیه آدم و حوا گناهکار بوده اند و این تنها خدای پسر- عیسی مسیح- است که می بایست به زمین می آمد و در راه این گناه قربانی می شد. به همین دلیل است که در مسیحیت بارها از خون مسیح و نجات بشریت با این خون سخن به میان می آید!
بدون تردید این اعتقادات، حاصل تحریفات به وجود آمده در آموزه های مقدس حضرت عیسی علیه السلام می باشد.

انتهای پیام/
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار