کد خبر: ۱۷۸۳۹
تاریخ انتشار: 07 دی - 1401 22:22
این روزها و به بهانه کریسمس و جشن های سال نو میلادی رسانه های مسیحیت صهیونیستی دست به کار شده و تلاش می کنند یاد و خاطره اغتشاشات را زنده نگه داشته و به نوعی دوباره به آن دامن بزنند.
به گزارش فرقه نیوز؛ بارها به موضع گیری های خصمانه رسانه های مسیحیت صهیونیستی بر علیه اسلام و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اشاره شده و شواهدی از این رفتارها ارائه شده است. مراکز وابسته به مسیحیت صهیونیستی از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام اسلامی بهره برده و تلاش می کنند به تضعیف نظام اسلامی دامن بزنند.


این روزها و به بهانه کریسمس و جشن های سال نو میلادی بار دیگر این رسانه ها دست به کار شده و تلاش می کنند یاد و خاطره اغتشاشات را زنده نگه داشته و به نوعی دوباره به آن دامن بزنند. در برخی از این رسانه ها سعی می کنند تا کریسمس و تولد عیسی مسیح را با آشوب ها در ایران پیوند داده و عیسی را نجات بخش ایرانیان معرفی نمایند. همچنین بابانوئل کسی خواهد بود که ایرانیان را نجات داده و پیام هایی برای ایرانیان صادر می کند.
کشیش های مسیحی نیز این روزها  پیام هایی را به مناسبت کریسمس به مردم ایران داده و بار دیگر به شعارهایی مانند (زن، زندگی ،آزادی) دامن می زنند.

انتهای پیام/
ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار