کد خبر: ۱۷۶۲۰
تاریخ انتشار: 14 دی - 1400 11:16
مبلغان و فعالان رسانه‌‌ای بهائیت نظیر عرفان ثابتی و نادر عطوفی به شهید سلیمانی به انحای مختلف توهین‌ کرده و سعی در جریحه‌دار کردن احساسات ملت داشتند البته جای تعجب ندارد،چراکه از پرورش یافته در دامان استکبار و صهیونیست، انتظار دیگری نمی‌توان داشت.

به گزارش فرقه نیوز، بهائیت یکی از فرقه‌هایی است که از گذشته، بیشترین دشمنی و بدخواهی را علیه ایران از خود نشان داده‌است. یکی از جنبه‌های عناد این فرقه با ملت ایران، میزان دشمنی و تنفرشان از خدمتگذارانِ به کشور و چهره‌های برجسته و محبوب ایرانیان است.

چه آنجا که از شهادت «امیرکبیر» خشنود شده و در کتاب‌های آموزشی‌شان به این شخصیت برجسته اهانت می‌کنند و چه امروز که با شهادت سردار دل‌ها، شهید «قاسم سلیمانی» نتوانستند شادی خود را از اعمال تروریستی هم‌پیمانانشان، مخفی نگه دارند.

مبلغان و فعالان رسانه‌‌ای بهائیت نظیر «عرفان ثابتی»، «نادر عطوفی» و... در رسانه‌های مختلف، به این شهید بزرگوار به انحای مختلف توهین‌ کرده و سعی در جریحه‌دار نمودن احساسات ملت داشتند.


 البته جای تعجب ندارد، چراکه از پرورش یافته در دامان استکبار و صهیونیست، انتظار دیگری نمی‌توان داشت. شهید سلیمانی در خط مقدم مبارزه با تروریسم و داعش بود و بهائیت حقیقی، نشئت گرفته از تفکرات تروریستی امثال داعشیان. کما اینکه این فرقه، مجبور است وفاداری‌اش را به اربابان آمریکایی- صهیونیستی خود نشان دهد، تا مبادا از چتر حمایتی‌شان بر این فرقه، کاسته شود.

روشنگر

انتهای پیام/


ارسال به دوستان
نسخه چاپی
نام:
ایمیل:
* نظر: